Šéf Volva: Nastal čas skoncovat s dieslovými motory. Půjdeme cestou Elona Muska

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 21
Anonymizovaný  |  21. 05. 2017 19:50

Zajimavy by bylo spise vedet, jaka by byla realna poptavka bez dotaci. Ono je to vazne podivne, kdyz clovek, co vlastni 10 let stare auto, protoze na lepsi nema, dotuje superauto movitym lidem. Asi jako kdejaky cesky dedula u televize dotuje lidem solary. Ze bych z toho nejak vyskal do stropu, to teda ne. Dnes uz kazdej dela business za statni penize a jeste je to cool.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
20. 05. 2017 20:44

Neeee, Volvo nee

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
19. 05. 2017 21:11

Uz to ten sef Volva dementoval co vyhlasil. Je to len velkohuby populizmus a zvasty. Volvo by bez dieselov skrachovalo.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
19. 05. 2017 19:49

Volvo už jednou do krachu přivedli, že ho ted vlastní číňan, půjde to i podruhý.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
19. 05. 2017 17:56

suhlas. na naftu treba uvalit aspon 3x vyssie dane.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (1)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
19. 05. 2017 13:14

Zapomněl dodat, protože jsme nesmyslnými dotacemi a pokroucením trhnu nuceni. Honba za snižováním CO2, NOX již dosáhla technických možnosti, resp. jak Volvo říká - nevyplatí se další vylepšování, ale proč se nevyplatí že? Elon také musí ždímat zaměstnance:
http://ekonomika.idnes.cz/tesla-tovarna-pracovni-po... ...
a přitom on má nákup z velké části dotován, veřejné úřady i soukromníci jsou přímo pobízení, za peníze daňových poplatníků (všech), aby si ty bateriové křápy s houby dojezdem a vůbec komfortem pořídily. A jak je vidět, kdo může si nic podobného nekoupí, pro běžný provoz řemeslníka, firmy i běžnou rodinu je takové auto jen pro zlost a žena snad může dostat jiný dárek, než nákupní vozítko.
> Jsem velmi zvědav kde chtějí pro tolik zamýšlených vozů brát energii (použitelnou, tedy ne z obnovitelných zdrojů, max. 30%, zbytek musí pokrýt stabilní fosilní, jaderný zdroj), jak chtějí vybudovat tak nákladnou infrastrukturu pro dobíjení mld. aut, také kde natěží a jakým způsobem (ekologické barbarství), vzácné kovy, kde a za jakých podmínek budou lidé vyrábět / recyklovat ty šílené počty baterií (Indie, Čína zase víc nádorů?).
> Zůstanu u benzinu a eAuto si pořídím, až se mu skutečně jak jízdními vlastnostmi, tak komfortem vyrovná.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (9)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
avatar
19. 05. 2017 12:52

Do auta, ktere je rizene androidem, bych tedy nikdy nesedl. Pouzivam android dnes a denne, v telefonu mi nevadi, tam nejde o zivot, ale v aute?
Androidu sveri takovou vec jen naprosty silenec.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (4)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor