Byton přijíždí: Co všechno chytrý elektromobil s obří interaktivní obrazovkou umí?

Můj názor  |  zobrazit i odpovědi (trvale)  |  řadit od nejstarších Komentáře nyní řadíme od nejnovějších.
Tímto odkazem můžete řazení změnit.
 |  nových názorů: 6

Názory k článku

13. 01. 2018 08:19

Elektromasáž v dalším pokračování.

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
12. 01. 2018 17:34

takhle ovladam televizi pomoci leapmotion co mi lezelo v skrince

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědět
avatar
12. 01. 2018 16:32

Určitě mě ohledně aut nikdy nezajímalo, jak je chytré, případně jak mi bude přehrávat filmy (ty si stahuji předem na svá úložiště - disky), už vidím jak všude je dostupný rychlý net, zvláště mimo město. Dojezd 400 km možný je asi jen v před připravených programech, nastaveních, už vidím jak takový dojezd bude vypadat v zimě při zapnutém topení, dále pak s puštěnou hudbou, případně plnou dovolenou rychlostí. Ono nikdo se asi nechce ploužit všude 80 - 90 km/h a méně. Docela mě mrzí, že není jasně uveden dojezd, při +130 km/h (nadoraz, žádné brzdění, prostě bude baterie stále "ždímána"), když už jsou tato eAuta tak dokonalá pro přesun mezi městy. Zajímavé také je, že ve výbavě nevidím možnost připojení přívěsu (od malého, po obytný, třeba při cestě na Tour de France, případně poznávacích cestách, severem Evropy apod.), problém nebo co? Vždyť přece tato auta mají být mnohem lepší než ta na fosilní paliva, není někde chyba? Snad ještě tuším, že záruka na baterii bude obligátních 200k km případně 8 let. Kdy záruka, že při častém dobíjení dá i více je NIKDE, pak nový vůz = super ekologické i ekonomické.
Osobní poznámka: Řeší někdo, že kobalt do těch baterií (větší až 12 kg / kus) těží v podstatě ještě děti někde v Africe (otřesné podmínky), kde Čína i Arábie má hafo pozemků a práv k těžbě, co říká EU, co OSN bude to řešit, kdy?

Souhlasím  |  Nesouhlasím  |  Odpovědi (3)Zavřít odpovědi  |  Odpovědět
Zasílat názory e-mailem: Zasílat názory Můj názor